김연아
ABOUT ENTRY LINKS TWITER FACEBOOK
Happy Birthday To My Old Bff
Tuesday, October 1, 2013 • 4:49 AM • 0 comments
Anneyong haseyo

Wanna know who're my old bff and why i say she is my old bff? Okey let's go

Tahun lepas aku gaduh dgn dia. Satu tahun aku gaduh dgn dia dan baru je bulan 8 aku berbaik dgn dia. Sebenarnya dh lama nk berbaik tapi tak kesampaian. Nk buat mcm mana, salah aku wehhh. Aku dulu yg mintak maaf. Tpi dia pun mmg nk berkwn lama dh dgn aku. Syukur alhamdulillah, skarang hubungan kitorang dh okey dan selalu tegur menegur walaupun bkn sekelas. Skarang aku jdi friendly dari yg dulu. Haha, taklah nak friendly sgt tapi okeylah tu

By the way, birtday dia 10th Oct 2013. Tapi mintak maaflah, mungkin aku tak dpt kasi di hadiah kot. Yelah kan, aku ni student lagi. Bkn kerja, takde duit lagi. Maaf sgt2, tahun ni mmg aku takde duit. Bankrap mungkin. Tapi takpe, mngkin tahun ni takde rezeki. So, aku hanya mampu hadiahkan doa je utk dia dan kwn2 aku yg lain dan terutamanya family2 aku. Hehh~ 

Aku rindu sgt kenangan2 aku dgn dia dulu. Time aku gaduh dgn dia dulu kan, aku selalu je nangis teringat kisah2 lama, ada kenangan manis, ada kenangan pahit. Tapi skrang, aku buat yg terbaik. Yeahhh!! 



PAST
MY WORDS;
HAI , i from pluto . My UFO was break down , My age 11200 years old, i have 12 mother . my birth date 12/12/2090 . i just want to say behave with me because i have 2pair screw driver as my hand . bhaha..

Follow my twitter;



OTHERS;


>> dapat blog baru
date : NOW
at:10 am


>> beruk keluar tandas
date : 12/12/12
at: 12pm


>> cinderella arrived
date: 1/1/2190
at: 13.12pm

BLOG ARCHIVE;

  • October Wish
  • Selamat Tengahari bro!
  • Hari Ni Raya Dah
  • Selamat Hari Raya Aidilfitri Maaf Zahir Dan Batin
  • Tomorrow Is My Birthday 2/7/13
  • 지루한 일
  • 나는 당신을 사랑합니다
  • My Idol
  • Best of the best
  • Dan bila aku marah