김연아
ABOUT ENTRY LINKS TWITER FACEBOOK
Best of the best
Sunday, June 2, 2013 • 9:00 PM • 0 comments
Anneyoung jemuseyo.

This tonight i wanna story about my moment with my friends and my sir Raja Ammar Asyraf.


Bermula bulan Febuari sampai March. First time jumpa Sir Ammar mmg gelak sampai sakit perut sbb tulisan dia dkt papan hitam bapak besar woo. Dgn spek hitam die, hidung dia tu and style dia. Skema siott. 
Satu kelas ejek2 tanpa dia tahu. Aku yg paling tak tahan dgn tulisan dia je, aku mmg tak boleh blah masa tu.
Aku dgn membr aku tak stop gelak. Giler lawak siott. Hahahahahahahahahaha.

Dalam seminggu mcm tu lah, kitorang mintak nickname fb dia, nak add je pon. Bkn nak ngorat. Ehh2, kwan aku nk ngorat dia. Tak sepadan lansung, baru umur 14, sir Ammar dah 20 dah. Dia tu dah lah ada makwe. 
Lawa makwe dia. Tapi berisi sikit. Lepas aku add tu, dia pon approve. Amboi, kemain laju lagi 
sir Ammar approve ni haa. Keesokan harinya, time sir masuk kelas. Aku tgk muka sir muram je. Mula2
aku tak perasan sbb apa dia muram mcm tu. Bila aku fikir panjang2. baru aku ingat yg aku ada
update status pasal dia. Aku kutuk2 dia, biasa la kan. Budak2 nakal. Aku mmg tak ckp
ape ah, budak2 ni habis cemas. Lately takde ape2. Mula2 mmg sir tak ckp, lepas budak2 ni buat lawak dia terus senyum and gelak ramai2. Mmg senang nk buat sir ketawa. Sbb dia ni masih jiwa budak2 bai. Haha
Dia budak Kl. Tak silap aku dia duk kat Cheras dan dia dari UITM Shah Alam. Tapi dia ada
family dekat Kemaman nih. 

Anw dia paling suka budak2 kelas aku. Dia ckp bdk2 kelas 2 Al Khindi mmg sempoi, sporting habis. Bukan senang nak jumpa bdk2 satu kelas mcm ni. Satu kepala semua. hahaha, sayangnya sir just stay kat skolah tu 2 bulan je. Kitorang sambut kepergian beliau tauu. Syok gilaa. Makan kfc ramai2 walaupon terpaksa tunggu sir habis mesyuarat and kemas2 barang. Kitorang sanggup tunggu sir tau. Dari pukul 2 lebih sampai pukul 4 lebih. Budak2 laki sibuk main tepung je. Biasa petang2 dkt skolah aku tu rmai bdk2 main bola. 
Blh tahan ramai yg tgk kiotang dkt kantin tu masa sambut ramai2. Ehh2, just bdk2 2 Al Khindi je ok.

Bila sir sampai bdk2 ni blh tahan ramai lah. Lepas sir makan ayam tu sir pon ajak kitorang bergambar. Nak buat kenangan katanya. Bkn senang nak jumpa bdk2 sempoi mcm kitorang. hahaha. 
Aku ingatkan sir just ambik gmbar bdk2 kelas aku je, lately bdk2 kelas musuh aku pon ade laaa.
Semak giler diorang. Tapi sir pernah ckp kat geng2 aku yg dia tak suka bdk2 kelas tu. 
Exspecially perempuan. Sbb sir kata gedik sangat. Ambik gambar dgn sir pon duk rapat2. Bila makwe
dia tahu habis laaaaa. Hahahaha

 Ni lah sir Ammar kitorang. Masa ni dia baru nak makan.

 Budak2 laki kelas aku, yg ni suku je, yg lain tak dpt dtg.

 Budak2 pmpuan kelas aku, ade yg tak dpt dtg and ada yang dah balik. Aku pakai baju skolah tu. Yang duk tenggah2. Hahaha.

Kitorang best friend. And kitorang ni yang paling sempoi dlm kelas. Nak2 yang pakai baju koko yg dah kena tepung tu. Yg tu budak paling nakal. Paling kecik plk tu dlm kelas. Tapi dia mmg baik sebenarnya.
Bukan senang nak cari sahabat mcm diorang. Ada masalah je kongsi2. Sayang korang semua.
Yang takde dalam gambar ni pon aku sayang. Kecuali budak yg paling aku tak suka dlm kelas tuh. Err

Shafiq, Ayeh, Ezar, Naem, Imran, Paih, Zack, Apik
Eikin, Sab, Eika, Ecah, Atiey, Ezah


PASTFUTURE
MY WORDS;
HAI , i from pluto . My UFO was break down , My age 11200 years old, i have 12 mother . my birth date 12/12/2090 . i just want to say behave with me because i have 2pair screw driver as my hand . bhaha..

Follow my twitter;



OTHERS;


>> dapat blog baru
date : NOW
at:10 am


>> beruk keluar tandas
date : 12/12/12
at: 12pm


>> cinderella arrived
date: 1/1/2190
at: 13.12pm

BLOG ARCHIVE;

  • Dan bila aku marah
  • Holiday make me so bored
  • Nurul Izzah Binti Zahari
  • Jerawat cari pasal dengan aku
  • My new blog